Jest to jednak nic innego jak system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie tak zwanych linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google. Istnieją dwa sposoby tworzenia takich linków sponsorowanych, jednym z nich jest wybór słów kluczowych, w odpowiedzi na które będzie wyświetlana reklama. Drugim sposobem tworzenia linku sponsorowanego jest wybór witryn internetowych. Co ciekawe nazwa Google AdWords w 2018 roku została zmieniona na Google Ads.
Czy warto zajmować się marketingiem internetowym?
Czy pozycjonowanie stron jest nadal opłacalne? Czy licząc koszty osiągnie się zamierzony efekt i otrzyma się szansę poprawienia pozycji strony i po prostu coraz to lepszych rezultatów? Wszystko niestety zależy od konkretnej branży. Nie jest tak, że każda branża da upragniony sukces. Są takie dziedziny, jak na przykład finanse, gdzie pozycjonowanie stron jest tematem bardzo trudnym i skomplikowanym. Konkurowanie na przykład blogera z ogromnymi firmami z branży finansowej, bankami na ten przykład, to zadanie ogromnie trudne. Samemu ma się szansę wybierając jedynie bardzo niszowe tematy, z kolei firma pozycjonująca strony będzie bardzo kosztowna i trzeba to będzie dobrze przeliczyć.
Tworzenie atrakcyjnej grafiki stron internetowych w celu ich promocji
Grafika, jaką posiada strona internetowa może mieć walor promocyjny. Jednak, żeby tak było, każda grafika musi być tworzona według podstawowych zasad, do których należy potrzeba wykorzystania nowoczesnych metod tworzenia grafiki oraz dostosowanie jej do charakteru strony, która jest przygotowywana. Taka grafika powinna również być bardzo atrakcyjna i nowatorska, ale jednocześnie pozostawać w klimacie konkretnej strony. Trzeba, więc, pamiętać, że strony przeznaczone dla osób dojrzałych lub naukowców muszą posiadać stonowaną grafikę, która jednak również może posiadać walory promocyjne. Będzie to możliwe dzięki podkreślaniu tych elementów, które są najbardziej charakterystyczne dla promowanej strony.